"Wat als, we nu eens Mika Godts konden inbrengen?"
"Ik denk dat Mika Godts met z’n vorm dit seizoen best van waarde had kunnen zijn in dit team van België. Vind het weinig hebben"
"Hadden we nu toch maar Mika Godts meegenomen, niet?"
"We zijn nu verstoken van Jérémy Doku en van Mika Godts. Voor de eerste genoemde kunnen we niets doen, maar voor de tweede gaat het om een professionele fout van de bondscoach (we hopen zonder gevolgen)."
"Eerst was ik geen voorstander van Godts meenemen als derde/vierde linksvoor. Maar aangezien je bij de selectie wist van Doku zijn zwangere vrouw en ziekte, moest Godts altijd mee"
"Toch maar Godts mee moeten nemen"
"Mika Godts moet ergens op het strand zijn kas aan het opfretten zijn"
"Godts was overbodig nietwaar Garcia. Een logische keuze vonden de voetbalexperts want Godts zou toch pas derde keuze zijn. Echt hé, losers."
"Ik respecteer het volledig"
"Ik support de Rode Duivels met heel mij hart, net zoals ik in de kleedkamer of de bank had gedaan. De keuzes van de bondscoach zijn in het teambelang. Het team staat altijd op de eerste plaats."