"Weer zo’n tussenpaus die er een enorme bende van heeft gemaakt. En dan te bedenken dat het seizoen nog niet eens begonnen is"
"Mislukte trainer voor Ajax dus, niks beter dan die andere achteraf interims"
"Dit is toch ook je reinste armoede. Snel een paar Spanjaarden binnengehaald om na 5 (!) maanden al weer afscheid te nemen. Organisatie van Ajax nog niet op orde. Ook Jordi Cruijff kent daarmee geen lekkere start"
"De eerste miskleun van Cruijff als TD dus"
"De eerste van Cruijff die sneuvelt. Snap ik niet, want het is toch een Spanjaard"
"Hij ging toch kampioen worden met Ajax?"
"Eerst zien ze Garcia als degene die Jong Ajax gaat redden, dan zien ze hem al snel als degene die Ajax 1 gaat redden en dan zien ze hem kort daarop weer graag weggaan."
"Óscar stapte op een moeilijk moment in bij Jong Ajax. Kort daarna hadden we hem nodig bij Ajax 1 en dat was ook geen makkelijke situatie. Wij zijn hem dankbaar voor zijn inspanningen en hebben hem uiteraard veel succes gewenst in zijn verdere loopbaan."