"Ajax zal het toejuichen, want met een doorverkooppercentage (10% van totaalbedrag of winst) en een solidariteitsbijdrage zal de club dan weer miljoenen tegemoet kunnen zien. Zeker omdat die solidariteitsbijdrage ook nog eens hoog zal zijn. Bij een transfer voor 27 miljoen euro zou Ajax al 1,39 miljoen euro krijgen aan solidariteitsbijdrage en ook nog eens ongeveer 700.00 euro (bij winst) of 2,7 miljoen euro (bij totale bedrag) aan doorverkoop."
"Ongelooflijk. Zijn eerste was een heerlijke goal. Ik vond dat Brobbey bij Ajax altijd te weinig naar de eerste paal liep. Dit was dan niet per se de eerste paal, hoor. Maar hij gaat wel lopen en neemt daardoor twee spelers mee. Dan had de bal door Gakpo ook nog teruggetrokken kunnen worden. Gakpo gaf hem écht fantastisch."
"Ik vond die tweede van Brobbey misschien nog wel mooier. Hij deed me denken aan de goal van Patrick Kluivert tegen Real Madrid. Toen kon hij er ook nog nét bij met zijn voet. Volgens mij raakte Brobbey deze met z’n noppen. Een héérlijke goal"